Date2

Τετάρτη, 21 Μαΐου 2025 00:13:20

rss

αναζήτηση

makripano

Εκτεθειμένη η κυβέρνηση μετά το «όχι» Κυρανάκη στην επέκταση της αστικής συγκοινωνίας στο Πόρτο Ράφτη



Αλλάξτε μέγεθος

portorafti11

Με τον χειρότερο δυνατό τρόπο φαίνεται να παίρνει τέλος το όνειρο χιλιάδων κατοίκων αλλά και επισκεπτών του Πόρτο Ράφτη για να μετακινούνται από και προς την πόλη με αστική συγκοινωνία.

Η επίσκεψη που πραγματοποίησαν στο υπουργείο Μεταφορών την περασμένη Τρίτη (6 Μαΐου), εκπρόσωποι του ΚΤΕΛ Αττικής και η συνάντησή τους με εξουσιοδοτημένο συνεργάτη του αναπληρωτή υπουργού Κωνσταντίνου Κυρανάκη, μάλλον αποτέλεσε την ταφόπλακα της επέκτασης της αστικής συγκοινωνίας στο Πόρτο Ράφτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες του notioanatolika.gr, από πηγές του ΚΤΕΛ, το υπουργείο Μεταφορών δέχθηκε τις ενστάσεις των εκπροσώπων των πορτοκαλί λεωφορείων για σημαντική ζημιά που θα υποστούν εφόσον ισχύσει αυτό που κάποιους μήνες νωρίτερα είχε αποφασίσει ο τότε υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου έχοντας όμως τη σύμφωνη γνώμη του Μαξίμου.

Παράλληλα υπάρχει μια δέσμευση του αναπληρωτή υπουργού για την καταβολή ενός παλαιού χρέους του κράτους στους ιδιοκτήτες του ΚΤΕΛ Αττικής, ύψους δύο εκατομμυρίων ευρώ, από την εποχή των περιοριστικών μέτρων του Covid-19.

Την εποχή εκείνη ο τότε υπουργός Μεταφορών, Κώστας Αχ. Καραμανλής είχε δεσμευθεί ότι εφόσον πραγματοποιηθούν δρομολόγια ώστε να μην αποκοπούν οι περιοχές της Αν. Αττικής από το κέντρο, θα φροντίσει να λάβουν την αποζημίωση που προαναφέρθηκε.

Η συνέχεια όμως δεν ήταν τόσο θετική για τους ανθρώπους του ΚΤΕΛ αφού το υπουργείο Oικονομικών αρνήθηκε την καταβολή του συγκεκριμένου ποσού με αποτέλεσμα οι εκπρόσωποι της υπεραστικής συγκοινωνίας να κάνουν λόγο για μεγάλη ζημιά.

Η κυβερνητική απόφαση για επέκταση της αστικής συγκοινωνίας ήρθε να… ξεχειλίσει το ποτήρι της υπομονής των ιδιοκτητών του ΚΤΕΛ οι οποίοι μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις είχαν αντιδράσει έντονα απέναντι στον τότε υφυπουργό Μεταφορών και βουλευτή Ανατ. Αττικής, Βασίλη Οικονόμου.

Όμως ο τ. υφυπουργός έχοντας την κάλυψη του Μαξίμου προχώρησε στην επέκταση της αστικής συγκοινωνίας μέχρι τον Μαραθώνα και βέβαια σε Μαρκόπουλο και Σαρωνικό, ενώ στον σχεδιασμό βρισκόταν και λεωφορειακές γραμμές μέχρι τον Ωρωπό, τη Ραφήνα και το Λαύριο.

Τώρα όλα αυτά δείχνουν να παραπέμπονται στις καλένδες με σιωπηρή απόφαση του Κωνσταντίνου Κυρανάκη.

Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι επί δύο ημέρες μετά τη συνάντηση των εκπροσώπων του ΚΤΕΛ Αττικής με συνεργάτες του κ. Κυρανάκη, το notioanatolika.gr προσπάθησε να έρθει σε επαφή με στελέχη του γραφείου του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών, τα οποία όμως δήλωναν… άγνοια όχι μόνο για το αποτέλεσμα της συνάντησης αλλά και για την ίδια τη συνάντηση!

Σύμφωνα με άλλες πληροφορίες, επαφή με τον κ. Κυρανάκη είχε την Τετάρτη και ο δήμαρχος Μαρκοπούλου, Κώστας Αλλαγιάννης στον οποίο ο αν. υπουργός έκανε σαφές ότι «όλα σταματάνε» επικαλούμενος «οικονομικούς λόγους».

Το ερώτημα πλέον είναι πως σκοπεύουν να αντιδράσουν τόσο ο Βασ. Οικονόμου όσο και οι άλλοι τέσσερις «γαλάζιοι» βουλευτές της Αν. Αττικής (Σ. Ζαχαράκη, Μ. Βορίδης, Στ. Πέτσας και Γ. Βλάχος), οι οποίοι έτσι κι αλλιώς τήρησαν αποστάσεις από την – αντικειμενικά - εξαιρετική πρωτοβουλία Οικονόμου για την επέκταση της αστικής συγκοινωνίας στο σύνολο των περιοχών της εκλογικής περιφέρειάς τους.

Παράλληλα βέβαια δικαιώνονται και όσοι είχαν προτρέξει να εκφράσουν τον προβληματισμό τους για το γεγονός ότι τον Φεβρουάριο που ανακοινώθηκε σε ειδική εκδήλωση η έναρξη της αστικής συγκοινωνίας προς το Μαρκόπουλο, δεν συμπεριελήφθη και το Πόρτο Ράφτη.

Διαβάστε επίσης: Γιατί το ΚΤΕΛ Αττικής ανέστειλε τα δρομολόγια προς Πόρτο Ράφτη και για πόσο καιρό

 

      Ακολουθήστε μας και στο twitter!     

 

Σχόλια