Γιατί το ΚΤΕΛ Αττικής ανέστειλε τα δρομολόγια προς Πόρτο Ράφτη και για πόσο καιρό
- Δημιουργηθηκε στις Δευτέρα, 05 Μαΐου 2025 22:22
Με μια ανακοίνωση και χωρίς καμία αναφορά στους λόγους της απόφασης αυτής, το ΚΤΕΛ ανέστειλε τα δρομολόγια των πορτοκαλί λεωφορείων του προς το Πόρτο Ράφτη από την Κυριακή 4 Μαΐου.
Μάλιστα στην ίδια λιτή ανακοίνωση δεν γίνεται κανείς λόγος για το πότε υπάρχει σκοπός να επαναλειτουργήσει η συγκεκριμένη γραμμή.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του notioanatolika.gr η αναστολή των δρομολογίων προς το "επίνειο" του Μαρκοπούλου, χρησιμοποιείται ως μέσω πίεσης των μετόχων του ΚΤΕΛ Αττικής προς την κυβέρνηση ώστε να μην επεκταθεί η αστική γραμμή του Μαρκοπούλου και προς το Πόρτο Ράφτη.
Μάλιστα υπάρχει το ενδεχόμενο εντός της Τρίτης να υπάρξει συνάντηση εκπροσώπων του ΚΤΕΛ με τον αναπληρωτή υπουργό Μεταφορών Κωνσταντίνο Κυρανάκη από τον οποίο θα ζητήσουν, ουσιαστικά, τη μη επέκταση των δρομολογίων του ΟΑΣΑ περαιτέρω.
Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες του notioanatolika.gr υπάρχει μείωση των δρομολογίων και προς άλλες περιοχές της Ανατ. Αττικής με τον ίδιο ακριβώς στόχο.
Η εξέλιξη αυτή έχει θορυβήσει – και δικαιολογημένα – τους κατοίκους αλλά και τους επισκέπτες του πόρτο Ράφτη οι οποίοι προσδοκούν την επόμενη κίνηση του υπουργείου Μεταφορών για επέκταση των δρομολογίων των μπλε λεωφορείων, όπως άλλωστε είχε επισημάνει και ο τέως υφυπουργός Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου.
Αξίζει εξάλλου να σημειωθεί ότι ο κ. Οικονόμου βρίσκεται στο στόχαστρο των μετόχων του ΚΤΕΛ Αττικής οι οποίοι σε συγκέντρωση που είχαν διοργανώσει σε ταβέρνα των Καλυβίων (επί υφυπουργίας του) τον είχαν προσκαλέσει μεν, του είχαν επιτεθεί φραστικά δε, χωρίς αυτός να υποχωρήσει στις σχετικές αποφάσεις.
Η ένταση όμως μεταξύ των δύο πλευρών δεν έχουν κοπάσει με τελευταίο περιστατικό αυτό που συνέβη, την Κυριακή 6 Απριλίου, στα εγκαίνια του ΚΕΠ Υγείας της Αναβύσσου όταν ο νυν αντιπρόεδρος του ΚΤΕΛ Αττικής, Δημήτρης Απίκος, προπηλάκισε φραστικά τον κ. Οικονόμου.
Το επεισόδιο δεν πήρε διάσταση χάρη στην πυροσβεστική παρέμβαση του δημάρχου Σαρωνικού, Δημήτρη Παπαχρήστου.
Πάντως ενώ ο τ. υφυπουργός παραμένει ανυποχώρητος ως προς την ορθότητα των επιλογών του σε ό,τι αφορά την επέκταση της αστικής συγκοινωνίας στις περισσότερες περιοχές τόσο της Ανατολικής όσο και της Δυτικής Αττικής, εντύπωση προκαλεί η… αφωνία των υπολοίπων «γαλάζιων» βουλευτών της Ανατ. Αττικής.
Τόσο οι δύο υπουργοί, Σοφία Ζαχαράκη και Μάκης Βορίδης όσο και οι βουλευτές Στέλιος Πέτσας και Γιώργος Βλάχος δεν επιθυμούν να εμπλακούν στην ένταση που έχει δημιουργηθεί ανάμεσα στο ΚΤΕΛ Αττικής και τον Βασ. Οικονόμου, γεγονός που σχολιάζεται εντόνως και από ψηφοφόρους τους.
Όπως και να ‘χει το θέμα πλέον βρίσκεται στα χέρια του Κωνσταντίνου Κυρανάκη και όλοι περιμένουν να δουν πώς θα αντιμετωπίσει την καυτή πατάτα που έχει δημιουργήσει το ΚΤΕΛ Αττικής.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως οι εκπρόσωποί του μιλάνε για ολική καταστροφή των επενδύσεών τους αφού η επέκταση του ΟΑΣΑ τους έχει δημιουργήσει, όπως υποστηρίζουν, δυσθεώρητα χρέη.
Ακολουθήστε μας και στο twitter!
Σχόλια