Δήμος Σαρωνικού: Περισσότερες από 60 κλήσεις την ημέρα δέχεται ο πενταψήφιος αριθμός 15325 (Συνέντευξη)

  • Εκτύπωση


Αλλάξτε μέγεθος

15325 papaxristou

Ιδιαίτερα θετική είναι η αποτίμηση της λειτουργίας των πρώτων πέντε ημερών για τον πενταψήφιο αριθμό 15325 που ξεκίνησε την περασμένη Παρασκευή 8 Μαρτίου.

Σε δηλώσεις του στον διαδικτυακό ραδιοφωνικό σταθμό planetwebradio.gr, ο δήμαρχος Σαρωνικού Δημήτρης Παπαχρήστου εξήγησε τον τρόπο με τον οποίο λαμβάνονται αλλά και μεταφέρονται τα αιτήματα των πολιτών στις αρμόδιες υπηρεσίες.

Παράλληλα έκανε σαφές ότι παρακολουθείται και η αντιμετώπιση των ζητημάτων που τίθενται και ενημερώνονται οι ερωτώντες πολίτες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο δήμαρχος αναφέρθηκε και σε μία ακόμη μέθοδο η οποία εξελίσσεται στις υπηρεσίες του Δήμου Σαρωνικού και αφορά το κατά πόσο τα τηλέφωνά τους απαντούν σε κλήσεις πολιτών.

Μάλιστα εάν αυτό δεν συμβαίνει, το πρόβλημα επισημαίνεται και ενημερώνονται οι υπάλληλοι. «Είναι αδιανόητο να καλούν οι δημότες για να εξυπηρετηθούν τηλεφωνικά και να μην απαντά κανείς στο τηλέφωνο» υπογράμμισε ο κ. Παπαχρήστου.

Σχετικά με το κόστος κλήσης του πενταψήφιου αριθμού ο δήμαρχος έκανε σαφές ότι η χρέωση είναι αστική ενώ οποιοδήποτε επιπλέον κόστος θα βαρύνει τον δήμο και όχι τους πολίτες.

Ακούστε παρακάτω όλα τα στοιχεία που κατέθεσε σχετικά με τη λειτουργία του πενταψήφιου αριθμού ο κ. Δημήτρης Παπαχρήστου:

 

      Ακολουθήστε μας και στο twitter!     

Σχόλια